Ordu’nun Gölköy ilçesinde meydana gelen olayda sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen anne ve kızı yaşamını yitirdi. Paşapınar Mahallesi’nde akşam saatlerinde yaşandığı belirtilen olayın ardından bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi. Evde bulunan Emine Akdeniz ile kızı Leyla Akdeniz’in sobadan sızan gazdan etkilendiği tespit edildi. Sağlık ekipleri tarafından yapılan müdahalelere rağmen anne ve kızının hayatını kaybettiği bildirildi. Olayın ardından bölgede inceleme başlatılırken, karbonmonoksit gazının kapalı alanlarda ciddi risk oluşturduğu bir kez daha gündeme geldi. Yetkililer özellikle kış aylarında kullanılan soba ve ısınma sistemlerinin düzenli kontrol edilmesi gerektiğine dikkat çekiyor.

Sobadan Sızan Karbonmonoksit Gazı Etkili Oldu

Edinilen bilgilere göre olay Gölköy ilçesine bağlı Paşapınar Mahallesi’nde meydana geldi. Emine Akdeniz ve kızı Leyla Akdeniz’in yaşadığı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazının etkili olduğu belirlendi.

Evde bulunan anne ve kızının gazdan etkilendiği fark edilmesi üzerine sağlık ekiplerine haber verildi. Olay yerine gelen ekipler tarafından yapılan müdahalelerde iki kişinin de yaşamını yitirdiği tespit edildi.

Anne Emine Akdeniz ve kızı Leyla Akdeniz’in hayatını kaybettiği haberi mahallede kısa sürede yayıldı. Olayın ardından yakınları ve mahalle sakinleri büyük üzüntü yaşadı.Yaşanan olayla ilgili inceleme başlatılırken, yetkililer karbonmonoksit gazına karşı dikkatli olunması gerektiğini hatırlattı.