Süper Lig'de oynanan Başakşehir – Fenerbahçe karşılaşmasının ardından RAMS Başakşehir Başkanı Göksel Gümüşdağ, hakem kararlarına yönelik sert açıklamalarda bulundu. Maçta yaşanan bazı pozisyonlara ilişkin tepkisini dile getiren Gümüşdağ, Türk hakemliğinin içinde bulunduğu duruma dikkat çekti.

Karşılaşmanın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Gümüşdağ, hakemin yönetimi hakkında ağır eleştirilerde bulundu. Maç 4-1 Fenerbahçe üstünlüğüyle tamamlanırken, Gümüşdağ skor odaklı bir değerlendirme yapmadığını belirterek, genel anlamda hakem performanslarını hedef aldı.

“Türk Hakemliğine Maç Verilmiyor”

Gümüşdağ açıklamasında, "Çok kötü bir hakem performansı izledik. MHK’nin içinde bulunduğu durum ortada. Aralık ayında TFF’ye gerekli adımların atılması gerektiğini söylemiştim. Geldiğimiz noktada, Türk hakemliğine sadece yerel değil, uluslararası platformlarda da artık görev verilmiyor. Bu durum açık bir göstergedir,” ifadelerini kullandı.

“TFF, MHK’nin Sorumluluğunu Almalı”

Gümüşdağ sözlerini şöyle sürdürdü:
"Pozisyon pozisyon tartışmak istemiyorum, skora göre de konuşmuyorum. Ancak Türk hakemliği şu an çok kötü bir süreç yaşıyor. Hakem kararlarını rezil, fiyasko, facia olarak nitelendiriyorum. MHK ile ilgili yaşanan tüm bu gelişmelere rağmen, TFF'nin herhangi bir adım atmaması düşündürücü. Bu gidişatın sorumluluğu TFF’ye aittir."

Başkanın bu sözleri, hakem performanslarının tekrar gündeme gelmesine neden olurken, futbol kamuoyunda da tartışmaları beraberinde getirdi.