Samsun’da antrenmanlara kapanan buz pisti sonrası İzmir’deki yarışmaya hazırlanan minik sporculara güzel haber Altınordu’dan geldi. Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe’nin desteğiyle, Samsunlu artistik buz pateni sporcuları, Ordu’daki pistte hafta sonu boyunca antrenman yapma imkânı buldu. Yarışma öncesinde buzdan uzak kalmamaları için kapılarını açan Altınordu Belediyesi, hem sporcular hem de aileleri tarafından memnuniyetle karşılandı. Küçük sporcular, burada yaptıkları hazırlıklarla İzmir’deki yarışmaya hazır hale geldiklerini dile getirdi.

Hafta sonu boyunca pistte yoğun bir şekilde çalışan minikler, performanslarını geliştirme ve eksiklerini tamamlama fırsatı yakaladı. Pistte geçirdikleri sürede hem motivasyon kazandılar hem de yarışma öncesi son provalarını başarıyla tamamladılar.

Antrenör ve Sporculardan Teşekkür Mesajı

Artistik Buz Pateni Antrenörü Selin Hafızoğlu, kendilerine sunulan imkan dolayısıyla Altınordu Belediyesi’ne teşekkür ederek, “Samsun’daki tesisimiz yarışmalar nedeniyle kapalıydı. Bu süreçte buzdan uzak kalmamak için buraya geldik. Burada çok güzel karşılandık. Tesis gayet uygun, çocuklar çok mutlu oldu” ifadelerini kullandı.

Sporculardan Duru Balak, burada daha önce yapamadığı hareketleri çalışarak başarabildiğini belirtirken; Nefes Mine Doğan ise yarışma öncesi antrenman yapmanın önemine dikkat çekti. Almina Kefeli ve Pera Acar da pistin genişliği ve çalışma rahatlığı açısından oldukça memnun kaldıklarını dile getirdi.