Kulüpler Birliği Vakfı Toplantısı'nda yaşandığı öne sürülen gerginliğin ardından Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, yaşananlarla ilgili açıklamalarda bulundu. Toplantıda Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk ile arasında sert bir tartışma yaşandığı iddialarının ardından konuşan Yıldırım, Fanatik'e yaptığı değerlendirmede dikkat çeken ifadeler kullandı. Toplantıda yaşanan sözlü tartışmanın ardından oturuma kısa süre ara verildiği öne sürülürken, yaşananlar spor kamuoyunda geniş yankı uyandırdı. Taraflar arasında geçtiği iddia edilen diyaloglar gündemde yer alırken, konuya ilişkin resmi açıklamalar da yakından takip ediliyor.

Toplantıya Ara Verildiği İddia Edildi

İddialara göre Kulüpler Birliği Vakfı Toplantısı sırasında Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım ile Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk arasında sözlü tartışma yaşandı.Yaşanan gerginliğin ardından toplantıya yaklaşık 30 dakika ara verildiği öne sürüldü. Daha sonra toplantının kaldığı yerden devam ettiği belirtilirken, yaşananlar spor gündeminde geniş yer buldu.

Yüksel Yıldırım'dan Dikkat Çeken Sözler

Fanatik'e konuşan Yüksel Yıldırım, toplantıda kendisine hakaret edildiğini iddia ederek Barış Göktürk hakkında şu ifadeleri kullandı:"Kimse bana hakaret edemez. 'Mimlenmişsin, dolu gelmişsin' diyorlar. Barış Göktürk çok terbiyesiz biri. Ona haddini bildireceğim. Ağzı laf yapıyor. 4 büyüklere karşı Anadolu takımlarının hakkını korumaya devam edeceğim."Kulüpler Birliği Toplantısı'nda yaşandığı öne sürülen olayla ilgili taraflardan gelecek yeni açıklamalar merakla bekleniyor.