Ordu’nun Aybastı ilçesi ile Tokat’ın Reşadiye ilçesini birbirine bağlayan karayolunda meydana gelen trafik kazasında bir otomobil takla attı. Bozcalı mevkiinde yaşanan kazada araç sürücüsü yaralanırken, olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Edinilen bilgilere göre seyir halindeki araç, henüz belirlenemeyen bir nedenle kontrolden çıktı. Direksiyon hakimiyetinin kaybedilmesiyle yoldan çıkan araç takla atarak durabildi. Kazayı gören diğer sürücüler durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye ulaşan ekipler, araç içerisinde bulunan sürücüye ilk müdahaleyi olay yerinde gerçekleştirdi. Yaşanan kaza nedeniyle bölgede kısa süreli hareketlilik yaşanırken, güvenlik güçleri çevrede önlem aldı. Kazanın kesin nedeni yapılacak incelemenin ardından netlik kazanacak.
Direksiyon Hakimiyetini Kaybetti
Kaza, Aybastı ile Reşadiye arasındaki ulaşımı sağlayan karayolunun Bozcalı mevkiinde meydana geldi.İddialara göre sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği araç kontrolden çıkarak takla attı. Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri yönlendirildi.
Yaralı Sürücü Hastaneye Kaldırıldı
Kazada yaralanan 76 yaşındaki sürücü, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı.Tedavi altına alınan sürücünün sağlık durumuna ilişkin resmi açıklama yapılmazken, jandarma ekipleri kazanın nasıl meydana geldiğini belirlemek için inceleme başlattı.

