Türkiye Masa Tenisi Federasyonu'nun 2026 faaliyet programının açıklanmasının ardından Ünye için önemli bir spor organizasyonu daha netlik kazandı. Programa göre Kadınlar 2. Lig 1. Etap müsabakaları, 10-11 Ekim 2026 tarihlerinde Ünye'de düzenlenecek. Organizasyonda 12 takım mücadele edecek ve Ünye'yi Mehmet Refik Güven Anadolu Lisesi Spor Kulübü Kadın Masa Tenisi Takımı temsil edecek.
Kadınlar 2. Lig'e ev sahipliği yapacak olan Ünye'de hazırlıklar şimdiden başlarken, hem sporcular hem de masa tenisi severler büyük organizasyon için geri sayıma başladı. İlçede gerçekleştirilecek müsabakaların Ünye'nin spor turizmine katkı sağlaması ve masa tenisine olan ilgiyi artırması bekleniyor.
Mehmet Refik Güven Anadolu Lisesi SK Zorlu Etap İçin Hazırlanıyor
Ünye'yi Kadınlar 2. Lig'de temsil eden Mehmet Refik Güven Anadolu Lisesi Spor Kulübü, 12 takımın mücadele edeceği ilk etap karşılaşmaları öncesinde çalışmalarını sürdürüyor. Daha önce lig maçlarını farklı şehirlerde oynamak zorunda kalan temsilcimiz, bu kez taraftarı önünde mücadele edecek olmanın avantajını yaşamak istiyor.
Kulüp Başkanı İbrahim Çetin, organizasyonun Ünye'de yapılmasının hem takım hem de ilçe adına büyük önem taşıdığını belirterek şunları söyledi:
"Takımımız bu zamana kadar hep dışarıda oynadı. Büyük zorluklarla mücadele ederek bu seviyeye kadar geldik. Müsabakaların Ünye'de yapılacak olmasından dolayı çok mutluyuz. Bu organizasyonun ilçemize kazandırılması için Masa Tenisi İl Temsilcimiz ve aynı zamanda antrenörümüz Murat Karagöz büyük emek verdi. Kendisine teşekkür ediyorum."
"Ünye'nin Spor Başarısına Katkı Sağlamaya Devam Edeceğiz"
İbrahim Çetin, Kadınlar 2. Lig karşılaşmalarının Ünye'de düzenlenmesinin masa tenisi branşının tanıtımı açısından da önemli bir fırsat olduğunu ifade etti.
Çetin, "Ünye'de Masa Tenisi 2. Lig müsabakalarını sporseverlerle buluşturacak olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Ünye'nin spor alanındaki başarılarına katkı sunmak için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz." dedi.
10-11 Ekim tarihlerinde gerçekleştirilecek organizasyonda Türkiye'nin farklı illerinden gelecek 12 takım, Kadınlar 2. Lig'de ilk etap puan mücadelesi verecek. Organizasyonun hem sporculara hem de Ünye ekonomisine önemli katkılar sağlaması bekleniyor.