Ordu Devlet Hastanesinde Kafeterya Gündemde

Ordu Devlet Hastanesi kafeteryasında priz kullanımı tartışma konusu oldu.

Ordu - 07-03-2026 11:25

Ordu Devlet Hastanesi’nde yaşandığı belirtilen bir olay, hastanede refakatçi olarak bulunan bir gazetecinin yaşadıklarını aktarmasıyla gündeme geldi. Eşinin ameliyatı nedeniyle üç gündür hastanede bulunduğunu belirten gazeteci, bu süreçte hem refakatçilik yaptığını hem de mesleki çalışmalarını sürdürmeye çalıştığını ifade etti. Çalışmalarını sürdürebilmek için internet bağlantısına ihtiyaç duyduğunu söyleyen gazeteci, yanında bulunan taşınabilir modem cihazını çalıştırabilmek amacıyla hastane kafeteryasında priz kullanmak istediğini dile getirdi. Kafeterya görevlilerine kısa süreli priz kullanma talebini ilettiğini belirten gazeteci, talebinin kabul edilmediğini aktardı. Hastanelerdeki kafeteryaların hasta yakınları ve refakatçilerin sık kullandığı alanlar arasında yer aldığı bilinirken, yaşanan olay hastanede bulunan bazı vatandaşların da dikkatini çekti. Gazeteci, modemini çalıştırmak için kısa süreli priz kullanmayı istediğini ve gerekirse bunun ücretini ödemeyi de teklif ettiğini ancak buna rağmen izin verilmediğini ifade etti.

Modem İçin Priz Talebine İzin Verilmedi

Gazeteci, kafeterya görevlilerine internet bağlantısına ihtiyaç duyduğunu ve modemini çalıştırmak istediğini anlattığını söyledi. Ancak priz kullanma talebinin görevli personel tarafından yasak olduğu belirtilerek reddedildiğini dile getirdi.

Uzun süre hastanede kalan refakatçiler için internet erişiminin önemli bir ihtiyaç olabildiğini belirten gazeteci, kısa süreli priz kullanımına izin verilmesini beklediğini ifade etti.

Konu Hastane Yönetimine Aktarıldı

Yaşanan durumun ardından konu hastane yönetimine iletildi. Gazeteci, durumu hastanenin başhekim yardımcısına aktardığını belirtti.

Başhekim yardımcısının ise kafeteryanın özel işletme tarafından işletildiğini ve bu nedenle işletme kurallarının uygulandığını ifade ettiği aktarıldı.

Şarj İstasyonlarında Prizler Kapalıydı

Kafeterya alanında iki adet ücretli şarj cihazı bulunduğu ancak prizlerin bantla kapatıldığı görüldü. Bu durumun dikkat çektiği ifade edildi.

Yasak Alanlarda Sigara İçildiği Görüldü

Kafeterya çevresinde sigara içilmesinin yasak olduğu alanlarda bazı kişilerin sigara kullandığı ve masalarda küllük bulunduğu gözlemlendi.

Kaynak: reflexhaber.com

Günün Diğer Haberleri