Akkuş’ta 44 mahalle muhtarıyla bir araya gelerek yeni dönemde yapılacak çalışmalara ilişkin istişarelerde bulunan Akkuş Belediye Başkanı İsa Demirci, “muhtarlarımızla uyum içinde çalışmaya devam edeceğiz” dedi. 31 Mart yerel seçimlerinde güven tazeleyerek yeniden Akkuş Belediye Başkanı seçilen İsa Demirci, ilçedeki mahalle muhtarları ve belediye meclis üyeleriyle bir araya gelerek yeni dönemde Akkuş’ta yapılacak çalışmalarla ilgili istişarelerde bulundu. Akkuş’un tamamına önceki dönemlerde olduğu eşit hizmet vereceklerini belirten Başkan Demirci, daha yaşanabilir bir Akkuş için muhtarla birlikte uyum içinde çalışmaya devam edeceklerini belirtti.
Kırsalda Bereket Küçükbaşa Destek Projesi'nde İlk Teslimatlar Başlıyor
09:46 - Gündem