Sadakatsiz dizisinde hayat verdiği Derin karakteriyle büyük çıkış yakalayan Melis Sezen, InStyle dergisine verdiği röportajda hem aşkı hem de iç dünyasını anlattı. Ünlü oyuncu, diziden sonra hâlâ aynaya baktığında Derin’i gördüğünü söyledi.
"Aşk Ruhla Başlar, Kalple Devam Eder"
Melis Sezen, aşkı tanımlarken duygularını şu sözlerle dile getirdi:
“Âşık olduğum birinde beni en çok ruhu çeker. Aşk her şey. Biz zaten varoluş olarak âşığız. O yüzden ‘Ben bilirim’ diyemem ama ruhum bilir. Kalbimi her zaman dinlerim.”
Kendini sevmeye de büyük önem verdiğini belirten oyuncu, “Güzellik sevmekten gelir. Kendini seven insan güzelleşir. Hayatta her şey sevgiden geçiyor” dedi.
Yakın gelecekle ilgili dileklerini de paylaşan Sezen, “Eğer kendimize engel koyduğumuz şeyler varsa, onları bırakmayı diliyorum. Herkesin kalbinden ne geçiyorsa, en hayırlı şekilde olsun. Kendim için de aşk istiyorum” ifadelerini kullandı.
“Dans Etmek Her Şeydir”
Ödül törenlerinde yaptığı danslarla da sık sık gündeme gelen Sezen, dans etmeyi “evrenle bütünleşmek” olarak tanımladı:
“Melis bu, böyle yaşamaya devam edeceğim. Dans ettiğimde her şey benimle birlikte dans ediyor. Düşünmeyi bırakıyorum. Uyuyamazsam da, mutsuzsam da dans etmek bana çok iyi geliyor.”
“Derin’le Vedalaşmak Zordu”
Sadakatsiz dizisinin hayatında özel bir yeri olduğunu belirten Sezen, karakteri Derin’le bağ kurduğunu şöyle ifade etti:
“Dizi iki sezon sürdü, 60 bölüm boyunca her gün Derin’leydim. Onunla birlikte ben de derinleştim. Final gününde kostümümü çıkarmış olsam da, hâlâ aynaya baktığımda Derin’i görüyordum.”